خدمات پس از فروش مدیران خودرو | خدمات پس از فروش چری | خدمات پس از فروش mvm و ام وی ام

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. خدمات پس از فروش مدیران خودرو | خدمات پس از فروش چری | خدمات پس از فروش mvm و ام وی ام
خدمات پس از فروش مدیران خودرو
خدمات پس از فروش مدیران خودرو

خدمات پس از فروش مدیران خودرو

 

شرکت خودروسازی مدیران خودرو یکی از شرکت­های بزرگ و بین ­المللی در کشور است که در زمینه­ ی صنعت خودروسازی فعالیت دارد. خدمات پس از فروش مدیران خودرو را اینگونه می­توان برشمرد که مدیران خودرو سعی بر این داشته و دارد تا نسبت به تولید، مونتاژ، صادرات و واردات تمامی خودروهای سنگین وزن و سبک وزن با درایت و دانش کامل عمل کرده و همچنین خدمات پس از فروش آن­ها را در داخل و حتی خارج از کشور به نحو احسن ارائه دهد.

بهتر است قبل از اشاره به نحوه و چگونگی ارائه­ی خدمات پس از فروش مدیران خودرو توضیحات مختصری در رابطه با تاریخچه­ ی این شرکت و شروع فعالیت آن در اختیار شما بگذاریم.

 

نمایندگی خدمات مدیران خودرو
نمایندگی خدمات مدیران خودرو

 

نمایندگی خدمات مدیران خودرو

نمایندگی خدمات مدیران خودرو فعالیت خود را از سال 1381 هجری شمسی آغاز نموده و خوشبختانه در طول سالیان سال فعالیت و تلاش در زمینه­ ی صنعت خودروسازی اعم از مونتاژ، واردات، مشارکت در تولید خودرو و ارائه­ ی خدمات پس از فروش توانسته است که به موفقیت­ های چشم­گیری دست یابد و مشتریان را راضی نگاه دارد.

از دیگر فعالیت­های مدیران خودرو که بیشتر به چشم می­خورد می­توان به تحقیق و توسعه­ ی صنعت خودروسازی در کشور و همچنین تولید  و پیاده کردن استانداردهای جهانی و لازم در صنعت خودروسازی اشاره کرد.

 

خدمات پس از فروش چری
خدمات پس از فروش چری

 

خدمات پس از فروش چری

 

و اما موضوع بسیار مهم و قابل توجه ارائه­ی خدمات پس از فروش چری می­باشد که یکی دیگر از برجسته­ ترین و مهم­ترین اهداف و کارهاییست که می­توان گفت این شرکت و تمامی کارکنان آن نسبت به انجام درست و اصولی آن و ارائه­ ی خدمات بهینه برای رضایت­مندی هر چه بیشتر مشتریان بر عهده داشته و تمامی تلاش خود را بر روی این موضوع متمرکز نموده است.

همان­طور که می­دانید اگر چه خرید یک محصول برای مردم لذت­بخش و سودمند است اما اگر محصول خریداری شده جزء اشیاء و یا مواردی باشد که نیاز به رسیدگی مداوم یا تعویض قطعات و یا هر چه که نیاز است باشد بایستی خدمات پس از فروش چری نیز از طریق مسئولین و نمایندگان آن را نیز دریافت نماید و در این حال می­توان گفت که نسبت به آن خرید با اطمینان بیشتر عمل کرده و از آینده­ ی محصول خریداری شده نیز خاطرجمع خواهید شد.

 

نمایندگی خدمات پس از فروش ام وی ام
نمایندگی خدمات پس از فروش ام وی ام

نمایندگی خدمات پس از فروش ام وی ام

خوشبختانه شرکت مدیران خودرو ارائه­ی خدمات پس از فروش محصولات چری و ام وی ام خود را نیز جزء اولویت­ها و اهداف فعالیت خود قرار داده و کسب رضایت مشتریان بعد از خرید محصولات و ارائه ­ی هرگونه خدمات نسبت به محصولات خود را با کمال میل قبول نموده و در تمامی لحظات آماده­گی خود را اعلام نموده است.

از بارزترین خدمات پس از فروش چری می­توان به تأمین قطعات یدکی اصل خودروهای فروش رفته از طریق این شرکت است. همچنین مدیران خودرو نسبت به آموزش کارکنان مجرب و ماهر جهت خدمت رسانی به مشتریان نیز گام­ های بزرگی برداشته و توانسته است که در کل کشور و در تمامی شهرهای ایران شبکه­ی گسترده­ای از نمایندگی­ها را ایجاد نماید.

شما با مراجعه به نمایندگی­های مجاز این کمپانی می­توانید بدون مراجعه به پایتخت و یا شهرهای بزرگ تمامی خدمات لازم را نسبت به محصولی که خریداری کرده­اید دریافت نمایید.

 

خدمات پس از فروش mvm
خدمات پس از فروش mvm

 

خدمات پس از فروش mvm

 

اهداف خدمات پس از فروش mvm شامل تأمین تمامی قطعات یدکی خودروها، ایجاد زیرساخت­های لازم برای بهبود و ارائه­ی خدمات با کیفیت و به موقع، توسعه و گسترش نمایندگی­های بیشتر حتی در روستاها و مناطق محروم و در نتیجه افزایش رضایت­مندی مشتریان این شرکت می­باشد.

شما عزیزان با مراجعه به سایت­ ما می­تواند لیست کاملی از نمایندگی­ های معتبر و مجاز شرکت مدیران خودرو را ببینید و با مطالعه­ی این فهرست نام و نشانی آن­ها و حتی شماره تماس را در اختیار داشته باشید.

از دیگر خدمات پس از فروش mvm ایجاد تعمیرگاه­های مختلف در سرتاسر کشور است که شما می­توانید جهت سرویس خودروی خود و یا برطرف نمودن مشکلات آن و یا تعویض برخی قطعات استهلاک شده و یا هر مورد دیگری به این مراکز معتبر مراجعه کرده و از خدمات کارکنان ماهر و کاردان آن نیز بهره­مند شوید.

 

خدمات پس از فروش ام وی ام
خدمات پس از فروش ام وی ام

 

خدمات پس از فروش ام وی ام

 

در پایان اگر بخواهیم نتیجه­ گیری درباره­ی موضوع خدمات پس از فروش ام وی ام داشته باشیم در چند سطر می­توانیم بگوییم که علت ارائه­ی خدمات پس از فروش توسط این شرکت تنها حاصل شدن رضایت هر چه بیشتر مشتریان عزیز و مردم ایران در زمینه­ی صنعت خودروسازی و بهره­ گیری از این گونه ماشین­آلات برای زندگی هر چه بهتر است که به طور خلاصه­ وار شامل موارد زیر می­باشد:

  • تأمین قطعات یدکی خودروها (تمامی قطعات تأمین شده توسط این شرکت اصل می­باشد)
  • ارائه­ی خدمات گارانتی نسبت به تعویض برخی قطعات بعد از تمام شده دوره­ی گارانتی آن­ها
  • تعویض، تعمیر و برطرف نمودن هر گونه مشکلات ایجاد شده
  • ارائه­ی خدمات با کیفیت و برتر در زمان بسیار کم
  • استفاده از کارکنان مجرب و ماهر جهت خدمت رسانی با کیفیت بالا
  • آموزش افراد کاردان و کارشناس در زمینه­ی صنعت خودروسازی و تعمیرات محصولات مربوطه
  • ارائه­ی خدمات پس از فروش خودروها در طی زمان گارانتی آن­ها
  • سرویس دهی 24 ساعته­­ی شرکت مدیران خودرو
  • و بسیاری موارد دیگر

 

 

فهرست