شرایط فروش اقساطی چری آریزو 6 | مشخصات فنی و قیمت آریزو Chery Arrizo 6

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. شرایط فروش اقساطی چری آریزو 6 | مشخصات فنی و قیمت آریزو Chery Arrizo 6
چری آریزو 6
Chery Arrizo 6

چری آریزو 6

 

چری آریزو 6 از گروه محصولات سدان­های شرکت چری ، برای اولین بار در سال 2018 با نام آریزو GX در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی شد. این خودرو که بر اساس پایه پلت فرم Arrizo 5 توسعه یافته است، از لحاظ ابعادی، تفاوت چندانی با آریزو 5 ندارد. حتی به لحاظ فنی نیز می­توان تا حدودی Chery Arrizo 6 را مشابه Arrizo 5 دانست.

این نوشتار به طور مختصر به بررسی ویژگی­ها و مشخصات فنی چری آریزو 6 خواهد پرداخت و قیمت و شرایط فروش و پیش فروش آن را بیان خواهد کرد. علاقه ­مندان به کسب اطلاعات در این زمینه می­توانند با مطالعه این نوشتار اطلاعات لازم را به دست آورند.

Chery Arrizo 6
چری آریزو 6

 

Chery Arrizo 6

ابعاد Chery Arrizo 6

ابعاد Chery Arrizo 6 به شرح زیر می­باشد:

طول * عرض * ارتفاع (میلی متر) 4700 * 1825 * 1480

 

طراحی ظاهری چری آریزو 6

 

چری arizo 6 به لحاظ ظاهری شباهت بسیار زیادی به آریزو 5 دارد. چراغ­های جلوی این خودرو کشیده­تر از چراغ­های Arrizo 5 است و تا طرفین خودرو نیز ادامه یافته است. در پیشانی Chery Arrizo 6 همان جلو پنجره مشبکی به کار رفته است که در آریزو 5 نیز به کار رفته است با این تفاوت که اندکی از آن بزرگتر است. اما در قسمت های زیرین Arrizo 6 شاهد تفاوتهای عمده­ای با Arrizo 5 هستیم چرا که در این مدل، مجموعه­ای از چراغهای مه شکن خوش فرم و نیز سپرهای جدید به کار رفته است که آن را زیباتر و جذابتر از Arrizo 5 ساخته است.

استفاده از رینگهای جدید نیز تنها تفاوت عمده نمای جانبی چری آریزو 6 با آریزو 5 است. در نمای عقب Chery Arrizo 6 ، چراغ­های سه بعدی و بزرگتری به کار رفته است. حتی نوار کرمی که در آریزو 5 وجود دارد در Arrizo 6 عریضتر و پهن­تر شده و تا میانه چراغ­های اصلی خودرو ادامه یافته است و زیبایی خاصی به آن بخشیده است. از دیگر ویژگی­های ظاهری Chery Arrizo 6 تغییر جای قاب پلاک از روی درب صندوق به روی سپر است. در حالت کلی می­توان گفت arizo 6 از لحاظ ظاهری طراحی مدرن و قابل قبولی دارد و برای کسانی که دوست دارند خودروی خاص داشته باشند مناسب می­باشد.

 

ثبت نام چری آریزو 6
ثبت نام چری آریزو 6

 

طراحی کابین چری آریزو 6

 

طراحی کابین Arrizo 6 به شکل کاملاً متفاوتی از Arrizo 5 صورت گرفته است به طوری که شاهد یک کابین مینیمالیستی هستیم. صفحه نمایش تخت 9 اینچی موجود در میانه داشبورد، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سیستم گرمکن صندلی، پنل پشت فرمان از نوع عقربه­ای کلاسیک، استفاده از دوخت غیر همرنگ در روی روکش صندلی چرمی، اشکال لوزی به کار رفته در برخی از قسمتها همچون رو دری­ها، متفاوت بودن رنگهای قسمتهای میانی داشبورد و … از دیگر ویژگی­های است که در طراحی کابین Chery Arrizo 6 به کار رفته است.

 

مشخصات فنی چری آریزو 6
مشخصات فنی چری آریزو 6

 

مشخصات فنی چری آریزو 6

 

برخی از مهمترین مشخصات فنی Chery Arrizo 6 به شرح زیر می­باشد:

نوع موتور SQRE4T15B
حجم موتور (سی سی توربو) 1498
تعداد سیلندر (خطی) 4
حجم باک (لیتر) 55
حداکثر قدرت ( اسب بخار) 147
حداکثر گشتاور (نیوتن متر) 210
انتقال نیرو اتوماتیک CVT

 

سیستم ایمنی و تعلیق Chery Arrizo 6

 

Chery Arrizo 6 دارای کمربند ایمنی 3 نقطه­ای، کیسه هوای جلو، جانبی و پرده­ای، ترمز پارک برقی، ایموبلایزر، کنترل پایداری ESP، ترمز عقب دیسکی خنک شونده، ترمز جلو دیسکی خنک شونده، اتوهلد، سیستم تعلیق عقب TORISON BEAM و سیستم تعلیق جلو مک فرسون است.

تجهیزات جانبی چری آریزو 6

 

Chery Arrizo 6 از تجهیزات جانبی زیر برخوردار است:

کروز کنترل، خروجی هوا برای سرنشینان عقب، TPMS، فرمان برقی، دوربین 360 درجه، دکمه­های چند منظوره روی فرمان، دوربین داینامیک عقب، صندلی با روکش چرم، سانروف، آینه­های برقی، آینه­های جانبی تاشو برقی، GPS، چراغ ترمز LED، کیلس استارتر، سنسور پارک عقب، دی لایت، 6 بلندگو و یک ساب ووفر، پنل روشنایی روی درب، ECO MODE، سنسور پارک خودرو در جلو، چراغ جلو با تنظیم الکتریکی، سیستم صوتی همراه با مانیتور 9 اینچی، رینگهای 16 و 17 اینچی آلیاژی، حالت رانندگی اسپورت و عادی، بلوتوث و اتصال مستقیم به تلفن­های هوشمند و تنظیم دستی صندلی راننده.

قیمت چری آریزو 6
قیمت چری آریزو 6

 

قیمت چری آریزو 6

 

طبق آخرین لیستی که مدیران خودرو در بهمن ماه سال جاری منتشر کرده است قیمت چری آریزو 6 برابر با 000/900/410 تومان می­باشد.

 

شرایط فروش اقساطی چری آریزو 6

 

Chery Arrizo 6 هم به صورت نقدی و هم به صورت اقساطی قابل فروش است. چنانچه خریداری تمایل داشته باشد چری arizo 6 را به صورت اقساطی بخرد باید مبلغ 000/905/184 تومان را به عنوان پیش پرداخت، پرداخت نماید و مابقی مبلغ را طی اقساط 12 ماهه، 24 ماهه، 36 ماهه، 48 ماهه و 60 ماهه تسویه کند. در ضمن زمان تحویل Arrizo 6 هم 45 روز کاری می­باشد. این محصول دارای 5 سال گارانتی یا 150000 کیلومتر و 2 سال با 6 نوبت سرویس رایگان می­باشد.

 

شرایط فروش چری آریزو 6
شرایط فروش چری آریزو 6

 

خرید چری آریزو 6

 

چنانچه مشتری قصد خرید چری arizo 6 را داشته باشد می­تواند به سایت ما مراجعه کرده و از منوی فروش، فروش اینترنی را انتخاب کرده و با طی مراحل موجود در آن، درخواست خود را ثبت نماید. در مرحله اول مشتری باید برند خودرو، مدل خودرو و نوع فروش که می­تواند فروش فوری نقدی و یا فروش فوری اعتباری باشد را انتخاب نماید.

سپس برنامه فروش را انتخاب کرده و مشخصات را تعیین نماید. شرایط واگذاری، ثبت اطلاعات مشتری، انتخاب نمایندگی، تایید اطلاعات، صدور و پرداخت صورتحساب و تایید پرداخت از دیگر مراحلی است که مشتری با طی آنها مراحل ثبت نام را به پایان می­رساند. پیگیری وضعیت خرید خودرو توسط خریدار نیز از طریق همین سایت امکان پذیر خواهد بود.

خرید چری آریزو 6
خرید Chery Arrizo 6

ثبت نام چری آریزو 6

 

همانطور که پیشتر نیز بیان شد برای خرید چری آریزو 6 یک راه ثبت نام در سایت ما و ارائه درخواست خرید است. مدیران خودرو بنا به نوع فروش، تا 45 روز کاری پس از ثبت نام  Chery Arrizo 6 را به خریدار تحویل خواهد داد.  در ضمن صاحب هر کد ملی فقط یک بار در این سامانه می­تواند درخواست خود را مبنی بر خرید محصولات مدیران خودرو ثبت نماید. ثبت نام نیز تنها از محل رنگ­های فعال که در سیستم فروش موجود می­باشند امکانپذیر خواهد بود.

 

لیست قیمت فروش آریزو 6
لیست قیمت فروش آریزو 6

 

 

فهرست